VILKÅR OG BETINGELSER

Her finner du en oversikt over våre betingelser vedrørende retur og reklamasjon. Hvis du har spørsmål som ikke er besvart her, vennligst send spørsmålene dine via vår ‘ Kontakt’ -side. Send e-post eller ring oss.

Betaling

Når du handler hos oss, kan du velge forskjellige betalingsmåter. Du velger bare det som passer deg best. Du kan betale med Visa, Mastercard og paypal

Levering & frakt

Fast frakt kr 69-. Alle våre pakker, der ikke annet er avtalt sendes med PostNord og Helt Hjem,og du vil enten motta pakken din i postkassen, på dørmatten eller på ditt nærmeste utleveringssted. Kredittkortinformasjonen din lagres via en kryptert sikker tilkobling (SSL) og kun PBS/NETS kan se informasjonen din.

Hvis du betaler via PayPal: du er ikke beskyttet av innsigelsesordningen. Les mer om vilkårene og betingelsene på PayPals nettside.

Leveranse:

Alle varer på den nordamerikanske e-laben sendes med DHL med mindre annet er angitt i tilbudsdetaljene. Vi tilstreber alltid raske leveringsmuligheter. Du kan forvente produktet ditt noen dager etter at bestillingen er lagt inn. Hvis bestillingen din er lagt inn før kl. Leveringstid er 1-3 virkedager (hvis varene er på lager).

Pakker som ikke kan leveres til en bestemt adresse vil bli sendt til ditt lokale postkontor eller pakkebutikker for henting.
Alle pakker sendes til leveringsadressen som ble oppgitt da bestillingen ble lagt inn. Dobbeltsjekk bestillingsinformasjonen din før du sender inn.

Garanti:

Kjøpslovens mangelregler kan gjelde ved kjøp av varer.

Hos Nordamerikansk e-tjeneste har du alltid to års full klagerett. Det betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadelig adferd.

Du må klage innen “rimelig tid” etter at du har oppdaget mangelen på varen. Reklamerer du innen to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.
Kontakt oss alltid på e-post før du sender en retur.
Klager sendes til:

Painfree cream
NORDIC FZCO
World Wide.
Email: [email protected]

Merk forsendelsen med “Klage” og legg ved en lapp med ordrenummer, slik at vi kan sende deg raskere.

Varen skal alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å få kvittering for forsendelse slik at vi kan refundere dine rimelige fraktkostnader dersom reklamasjonen er berettiget.

Det er viktig at du som kunde beskriver feilen så nøyaktig som mulig for oss. Vennligst legg ved en beskrivelse i returpakken, og evt. kopi av ordrebekreftelsen da det letter vårt arbeid og behandlingstid.

Dersom reklamasjonen tas til følge, betaler nordic e-service returgebyret, slik at kunden ikke har noen kostnader. Ingen klager.

Returnerer:

Du må gi oss beskjed innen 30 dager etter mottak om at du ønsker å kansellere kjøpet. Varselet må gis til oss enten via e-post ([email protected]) ellers også ved å bruke standard kanselleringsskjema. I meldingen din må du gjøre det klart for oss at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Uten å gi oss tydelig varsel om returen din og årsaken til returen. Kunden vil bli bedt om å betale for returfrakten.

Kansellering av en del av kjøpet:

Har du kjøpt flere varer hos oss har du mulighet til å sende en eller flere varer tilbake, selv om de er kjøpt i én bestilling. Vær oppmerksom på at du ikke får refundert fraktkostnader dersom du angrer på deler av kjøpet.

Komme tilbake:

Du må returnere bestillingen til oss uten unødig opphold, og senest 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet og returnere. Vi bærer de direkte kostnadene i forbindelse med retur av varen. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for ønsket retur til leveringsdatoen for varen (til vårt lager).

Mangel på originalemballasje kan muligens utgjøre en svekkelse, så for å være sikker på å kunne få alle pengene tilbake, anbefales det at varen returneres i originalemballasje.

Retur av varer og angrerett:

Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på varer av helsevern eller hygienegrunner som ikke er egnet når de åpnes.

Tilstanden til varen når du sender den tilbake:

Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi, som skyldes håndtering etter levering. Du må ikke ta varer i faktisk bruk hvis du planlegger å returnere.

Dersom det er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi det som brukt, noe som betyr at dersom du hever kjøpet vil du kun motta deler eller ingenting av kjøpesummen, avhengig av varens kommersielle verdi.

Refusjon av kjøpesummen:

Hvis du angrer på dette kjøpet, vil du få tilbake beløpet du har betalt til oss. Ved verdifall du er ansvarlig for, vil dette kjøpesummen bli trukket fra.

Hvis du benytter deg av angreretten. Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (vi pådrar oss ingen ekstra kostnader på grunn av ditt eget valg av annen leveringsform, vi velger allerede den billigste formen for standard levering). Vi dekker ikke returer med unødig forsinkelse, og under alle omstendigheter må varer sendes til oss innen 14 dager fra datoen vi mottok varsel om din beslutning om å returnere. Vi utfører slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte for den første transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet.
Vi kan holde tilbake refusjonen til vi har mottatt varen i retur.

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, må du sende varer til følgende adresse:

Email: [email protected]

Merk forsendelsen med “Retur”. Vi mottar kun returnerte varer sendt direkte til vår adresse, så ikke send uten levering. Husk å sende pakken riktig, vi anbefaler å sende pakken som en forsikret pakke med GLS. Kontaktinformasjon til nærmeste postkontor.

Personvernregler:

For at du skal kunne inngå avtale med oss trenger vi følgende informasjon:

Navn, adresse, tlf. nr. og e-postadresse.
Vi foretar registreringen av dine personopplysninger med det formål å kunne levere varen til deg.
Personopplysningene registreres hos nordic e-lab og lagres i fem år, hvoretter opplysningene slettes.

I tillegg samarbeider vi med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskaper behandler informasjon utelukkende på våre vegne og kan ikke bruke den til egne formål.

Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan gi din informasjon tilstrekkelig beskyttelse. Behandlingsansvarlig er Nordic e-lab. Din informasjon vil ikke bli gitt videre eller solgt til tredjeparter.

Som registrert hos nordic e-lab har du alltid rett til å protestere mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter personopplysningsloven og henvendelser i forbindelse med dette rettes til: [email protected]

Tilfredshetsgaranti:

Vi streber alltid etter at du skal være 100 % fornøyd. Det vil si at hvis du har et problem med produktet vårt og ikke er fornøyd, vennligst kontakt oss. Vi hjelper deg!

Appeller:

Hvis du ønsker å klage på kjøpet ditt, må du kontakte vår kundeservice på e-post: [email protected] Hvis vi ikke lykkes med å finne en løsning, kan du sende inn en klage til Forbrukerklagenemnda på www.forbrug.dk, forutsatt at vilkårene for dette er oppfylt.

Context Menu is disabled by theme settings.